Wednesday 2 May 2012

Sakit...

Hari ni ade member aku kena jangkitan kuman kt paru2... aku doakan dia cepat sembuh...
bile fikir2 takut juga kalau ade sakit mcm 2... kadang2 aku pun selalu susah nak bernafas...
batuk berdarah... bile aku tengk2 kt laman web ape punca sakit ni... aku terbaca pasal sakit paru2 berair... 
ade seserong pernah menyatakan aku ade sakit paru2 berair... Ya Allah. jauhkan lah aku dari sakit seperti itu...
aku belum bersedia nak untuk menghadapinya... cukup lah aku ade tekanan darah rendah saja... aku x nak penyakit lain serang aku.... aku nak rasa kehidupan yg sihat sentiasa... 


bile aku ckp pasal ni...
perkara ni juga lah yg menyebabkan aku putus ngan bekas teman wanita aku... sape yg nak jaga org sakitkan...
org sakit sentiasa menyusahkan je... tapi x pe lah aku terima dengan hati terbuka... biar lah aku bawa diri.. aku pun x nak menyusahkan org lain.. termasuk family aku... aku x nak family aku risau pasal aku... biar lah aku sendiri yang tanggung derita ni sendiri... aku redha dengan dugaan yang Allah berikan pada aku... 

No comments:

Post a Comment