Tuesday 1 May 2012

Rindu Dan Cinta

Kenapa ae sejak kebelakangan ni aku asyik teringatkan dia je... semakin lama semakin aku teringatkan dia... boleh dikatakan tiap2 hari aku teringatkan dia... aku cuba untuk melupakan dia... tapi aku tak mampu nak lakukannya... setiap hari aku bermohon kepada Allah agar aku dapat lupakan dia... dan memberi aku orang lain untuk berada di dalam hati aku ni... aku berharap sangat dapat lupakan dia dan mulakan cinta yang baru... aku tak nak fikirkan pasal dia... tapi perasaan itu mesti muncul bila aku rasa kesunyian... perasaan itu pasti akan menghantui aku... dan aku akan teringatkan balik kenangan2 aku bersama si dia... ikutkan hati nak lupakan semua... tapi aku tak kuat... aku betul2 masih mencintai dia... tapi dia tengah happy dengan kekasih baru dia... dan dia pun telah buang aku dari hati dia... tak pe lah.. aku hanya mampu berdoa semoga mereka berdua sentiasa happy bersama... walaupun hati aku yang akan menderita... aku bukan jenis yang suka merampas kebahagiaan org lain...


Ya Allah engkau tabahkan hati hamba mu ini.... Kuatkan lah semangat hamba mu ini untuk menghadapi semua dugaan yang engkau berikan...
Amin..

No comments:

Post a Comment