Friday, 25 March 2016

26.3.2016

Rasa mcm nak kerja balik kt johor je... nak pergi jauh dari tapah.. nak jauhkn diri dari dia.. hati rasa mcm dah cukup terseksa dengan dugaan yg aku hadapi skrg.. rasa sakit sangt2... hati ni perlukan masa untuk sembuh.. tapi mampu ke aku nak jauh dengan dia.?. Satu hari tak jumpa dia pun dah rindu sangt2... lagi lah kalau lama2.. lagi teruk rasanya.. jiwa kacau dibuatnya... :(

Wednesday, 23 March 2016

Kenangan kita


Biar lah video ini menjadi kenangan untuk kita..aku tahu hanya aku saja yg tepuk sebelah tangan. Aku doakan agar ko bahagia bersama org yang ko sayang dan cintai itu...

Come back

Lama dah x buat blogger.. sekrg nak kembali buat blog... maaf lah yer bab lama menyepi...