Wednesday 8 August 2012

Cinta Dan Sayang

Cinta Dan Sayang... 
Cinta Dan Sayang aku pada orang yang berbeza... 
Aku Cintakan Orang Lain... 
Tapi Aku Sayangkan Orang Lain... 
Aku Cinta Padakan Ex-Girlfriend aku... 
Dan Aku Sayangkan Seseorang yang aku rahsiakan nama dia... 

Aku Sangat Mencintai Ex-Girlfriend aku...
Dan pada masa yang sama Aku Sayangkan orang lain...
Aku sungguh keliru ngan semua ni...
Adakah aku patut terus Menunggu Ex-Girlfriend aku...
Atau aku Terus Mencuba mencintai orang yang aku sayangkan itu...
Bermcm2 perkara yang berada di dalam fikirin aku...

Dan adakah aku patut bagitahu dia yang aku sayangkan dia...
Maybe dia x tahu yang aku sayang kan dia...
Walaupun aku selalu msj ngan dia... 
Dan pernah dia tanyer aku sape orang yang aku sayangkan itu...
Aku x dapat nak bagitahu dia sape yang aku sayangkan...
Dan aku berjanji yang aku akan bagitahu pada dia pada hari raya pertama...
Aku kan pegang pada janji2 aku pada dia... 
Aku akan bagitahu dia orang yg aku sayangkan itu adalah dia...
Walaupun hati aku takut nak bagitahu dia yang aku sayangkan dia dan kalau dia x sayangkan aku...
Aku lebih rela tidak bagitahu dia daripada aku dapat malu besar sekiranya dia tak sayangkan aku sebagai mana aku sayang kan dia...
Tapi semua 2 terpulang lah pada dia... 
Yang penting aku dah tunaikan janji aku pada dia nnti...
Tak kisah lah kalau dia nak sayangkan aku atau tak...
Itu hak dia, aku x boleh nak paksa dia menyayangi aku...
Sekiranya dia jodoh aku, akan aku bersyukur kerana dapat jodoh seperti dia....
Sekiranya dia bukan jodoh aku, aku terima dengan hati yang terbuka...

No comments:

Post a Comment